Merhaba dostlar,
Apple'nin iPod Shuffle cihazını aldım fakat saatlerdi bir müzik atamadım. Gerekli olan iTunes programını vs. indirdim hâlâ anlamadım.
Kullananlarınız yardımcı olabilir mi? Ne yapmam gerek.
Şimdiden teşekkürler.
Apple iPod Shuffle Kullanan?
10
●95
- 28-12-2010, 17:39:56iPhone kullanıcısıyım eğer cihazlara müzik atma yöntemi aynı ise iTunes programını açıp sol taraftan playlist sekmesinden istediğiniz müzik listesine müzikleri sürükleyip ardından sync ediyorsunuz. Sync ederken Music sekmesinden gerekli ayarlamaları yapmanız gerekli.
Kolay gelsin
- 28-12-2010, 17:41:16Aşa yukarı mantık aynıdır. Msn e ekledim hocam bi yardımcı oluver.MadScientist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2010, 17:46:12bende ilk kullandığımda uyuz olmuştum çok zor falan gibi görünüyor silmesi yüklemesi ama abimde vardı o kullanıyordu o gösterdi çokta kolaymış millet silmek ve yüklemek için can çekişiyor internette araştırmıştım bende nasıl yüklenir silinir diye çoğu kişi sıkıntılı ama çok kolay bir uygulama itunes yükleyincede direk download yapamıyorsun oda gıcık bir şey playerda açıyor direk linkleri ille farklı kaydet diyeceksin
- 28-12-2010, 17:51:12Sorma hocam ya, 3 saattir uğraşıyorum yapamadım uyuz oldum. Müzik yüklemesi ve silmesi oldukça kolay. Diğer işlerine pek karışmam zaten. Hep can atıyordum apple diye nefret ediyordum az kalsın.LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kardeşim Allah senden bin kere razı olsun. Gerçekten de dediğin gibi yaptım oldu.caqlayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer türlü o snyc midir nedir o albüm olarak kendisi otomatik yüklemek için değil mi?
- 28-12-2010, 17:55:05önemli değil hocamMrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında çok zor değil ama alışılmışın dışında ayarları var 
manuel kısmını kapatırsan itunes playlistine bilgisayarda ne eklediysen aleti bağladığında otomatik güncelliyor, tavsiye etmem
- 28-12-2010, 17:57:35Tekrar sağol hocam. Ben de otomatk güncellemeden yana değilim zaten. Elle tek tek atsam yeter.caqlayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2010, 18:00:00aynenMrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun bu arada hocam
