önemli değil hocam

aslında çok zor değil ama alışılmışın dışında ayarları var
manuel kısmını kapatırsan itunes playlistine bilgisayarda ne eklediysen aleti bağladığında otomatik güncelliyor, tavsiye etmem
Tekrar sağol hocam. Ben de otomatk güncellemeden yana değilim zaten. Elle tek tek atsam yeter.