bende ilk kullandığımda uyuz olmuştum çok zor falan gibi görünüyor silmesi yüklemesi ama abimde vardı o kullanıyordu o gösterdi çokta kolaymış millet silmek ve yüklemek için can çekişiyor internette araştırmıştım bende nasıl yüklenir silinir diye çoğu kişi sıkıntılı ama çok kolay bir uygulama itunes yükleyincede direk download yapamıyorsun oda gıcık bir şey playerda açıyor direk linkleri ille farklı kaydet diyeceksin