MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorma hocam ya, 3 saattir uğraşıyorum yapamadım uyuz oldum. Müzik yüklemesi ve silmesi oldukça kolay. Diğer işlerine pek karışmam zaten. Hep can atıyordum apple diye nefret ediyordum az kalsın.



Kardeşim Allah senden bin kere razı olsun. Gerçekten de dediğin gibi yaptım oldu. Diğer türlü o snyc midir nedir o albüm olarak kendisi otomatik yüklemek için değil mi?
önemli değil hocam aslında çok zor değil ama alışılmışın dışında ayarları var

manuel kısmını kapatırsan itunes playlistine bilgisayarda ne eklediysen aleti bağladığında otomatik güncelliyor, tavsiye etmem