Arkadaşlar bir Gsm forum sitesi kurmak ıstıyorum...
Kolaylık ve alternatif açısından en iyi mybb geliyor fakat bildigim kadarıyla forum büyüyünce kısa sürede hatalar verebiliyor... Yinede mybb hakkındaki fikirlerinizi yazabılırsınız..
www.tamgsm.com bu hangi forum bilmiyorum ama bınlerce ,gırıs çıkıs olmasına rağmen hatasız ısleyen bir forum bu..
Ciddi anlamda hem içerik hemde ziyaretçi bakımından yogun bir site acmayı dusunuyorum. Bunu kaldırabilecek Sağlam alt yapısı olan , Kolay sorun hangi forum kurulur sizce...
Hangi forum kurulur...
21
●1.385
- 10-09-2007, 12:10:41Üyeliği durdurulduipb yı ılk defa duyuyorum kurcalamalıyım sanırım. Vbulletinı kurup ıyı gıderse sonradan lısanslayabılıyormussun dıye duymustum ama sanırım çok once lısanslama basladığı zamandı...piyanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2007, 12:46:04hala bunu yapabilirsin ama null vb ye çoğu host izin vermezmcbahisci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2007, 13:26:36MisafirYakusa'yı tavsiye ederim mdolanmış phpbb2 süper ötesidir..CenkOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
