sonradan sorun olsun ısteıyorum acıkcası bu yuzden bu asamada null ıstemıyorum bende.

phpbb nasıl ?
çok güzel bir forum ornegi buldum. Harika bir forum kurmuslar ama dosyalar kurum vs cok basit ve cok karısık

phpbb hakkında bilginiz varmı ?