phpbb2 (yada 3) kullandım ben hep, en kolayı odur. editlemesi çok kolaydır. hertürlü modülü de mevcuttur (youtube, son 10 konu vb... ) güvenlik bakımından dezavantajı vardır fakat tracker (cback.de) ve bazı güvenlik ayarlarını yaptıktan sonra açık da kalmıyor.
Yakusa'yı tavsiye ederim mdolanmış phpbb2 süper ötesidir..