piyanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vbulletin paralı ama kalite ipb hoş onu kur oda paralı ama bişi demiyorlar...
ipb yı ılk defa duyuyorum kurcalamalıyım sanırım. Vbulletinı kurup ıyı gıderse sonradan lısanslayabılıyormussun dıye duymustum ama sanırım çok once lısanslama basladığı zamandı...