mcbahisci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ipb yı ılk defa duyuyorum kurcalamalıyım sanırım. Vbulletinı kurup ıyı gıderse sonradan lısanslayabılıyormussun dıye duymustum ama sanırım çok once lısanslama basladığı zamandı...
hala bunu yapabilirsin ama null vb ye çoğu host izin vermez