• 10-09-2007, 13:34:17
    #10
    Vbulletini alirsan lisans sorunu var paran gidecek ayrica siten büyüyünce hostcunla yolunu ayiracaksin vps almak zorunda kalabilirsin smf çok kasmayan ve ücretsiz bir forum bence onu kullanmalisin
  • 10-09-2007, 13:44:56
    #11
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forever SMF
    aynen ondan
  • 10-09-2007, 13:53:10
    #12
    Sanırım, portal-forum lu birşey istiyorsun. Sana önerim Php-Fusion olabilir. Sadece forum açacaksan vBulletin kur temiz olsun .
  • 10-09-2007, 13:54:27
    #13
    Üyeliği durduruldu
    evet portal gibi birsey kurmak ıstıyorum...

    smf çok basıt gelıyor abısı. sornası tyok sankı..

    AnaSayfa :: TurkBoard bu sıteyı gordukten sonra phpbb kurmaya karar verdım.
    İlginiz için çok tesekkur ederım hepinize...

    PHPbb doaylarını ındırmeyı basardım ama kurulumu hakkında hıcbırsey yapamadım. Konu hakkında bılgısı olan arkadas varsa ( CenkOyun bilgin ve zamanın varsa ) kurulumda sadece yardımcı olabılırlerse çok sevınırım..
    baya kurcaladım bısey bulamadım...
  • 10-09-2007, 13:57:09
    #14
    Alıntı
    smf çok basıt gelıyor abısı.
    abisi

    pardon abisi ne demek mcbahisci açıklar mısın ?

    smf defaul tema tabiki çok basit..ama yapılan çok güzel temalar var..benimde gsm üzerinde bir forumumun var bkz. Forum Alemi
    1 senedir smf ile yayındayım allah şükür.
  • 10-09-2007, 14:03:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abisi
    pardon abisi ne demek mcbahisci açıklar mısın ?

    smf defaul tema tabiki çok basit..ama yapılan çok güzel temalar var..benimde gsm üzerinde bir forumumun var bkz. Forum Alemi
    1 senedir smf ile yayındayım allah şükür.
    evet sanırım bende boyle bırsey acmak ıstıyorum. ama portalı olmalı ve buyutebılmelısın.

    Cep telefonu bayiligi yapıyorum. İşte yenıyım amacım rakip olmak değil kimseye tabıkı. Sadece hem hobim olan tasarımı yapmak ıstıyorum hemde onu yaparken ısım hakkında bılgı sahıbı olmak ıstıyorum...

    İşte cok yenıyım henuz. Zerre kadar bılgım yok


    abisi kelimeside abi kelimesini bir sekli abim abi abisi
  • 10-09-2007, 14:06:42
    #16
    Alıntı
    abisi kelimeside abi kelimesini bir sekli abim abi abisi
    teşekkürler açıklama için (birde çekimlemişssin sağol )

    madem bilgin yok bu işe(foruma) gel benim yanıma gsm yetkisi verem sana (ciddi bir teklifdir..geyik değil)
  • 10-09-2007, 14:09:57
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler açıklama için (birde çekimlemişssin sağol )
    madem bilgin yok bu işe(foruma) gel benim yanıma gsm yetkisi verem sana (ciddi bir teklifdir..geyik değil)
    Ugrasmadan edemem ben. Benim olmalı. Şaka bir yana teklif için tesekkur ederım ama phpbbb yada bullettın kurmak ıstıyorum..

    phpbb hakkında bılgın varmı
  • 10-09-2007, 14:11:19
    #18
    Üyeliği durduruldu
    kesinlikle smf