iş bankası eft hakkında
20
●8.469
- 21-08-2007, 02:53:42aylık para kesilme diye birşey olmaz.ilk kez duydum
ve eft yaptıgında para alır.Sanırım sen iş bankasının internet subesinden bahsediyorsun.bende orayı kullanıyorum.Bu sene hiç eft yapmadım ama gecen sene 1 YTL kesmişti.(İnternet bankacılıgının faydası)
Son olarak internet bankacılıgına girdikten sonra yukarıda para aktarma kısmı var.oradan yapabilirsin.eğer eft ye izin vermezse ,guvenlik ayarlarını kontrol et.ordan açılıyordu veya şifrenin kullanım sureside dolmus olabilir. - 21-08-2007, 02:55:19yok öyle bir şey. sadece eft ücretini keserler.
ikincisi de anlatan bir yer yok ama ben anlatayım istersen.
Bankanın internet şubesine girdikten sonra üst tarafta "PARA AKTARMA" ana menüsünden "EFT" ve yine açılacak diğer menüden "kolay eft hesapları eklemen, ya da "Talimatsız EFT" yi seçersin. her ikisinde de gerekli bilgileri girdikten sonra banka sisteminde kayıtlı olan GSM numarana bir doğrulama kodu yollarlar. onu kullanarak eft yi yaparsın
ve eft yaptıgında para alır.Sanırım sen iş bankasının internet subesinden bahsediyorsun.bende orayı kullanıyorum.Bu sene hiç eft yapmadım ama gecen sene 1 YTL kesmişti.(İnternet bankacılıgının faydası)