• 21-08-2007, 02:49:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar iş bankası eft hakkında bilgisi olan varmı aylık sabit para kesiyorlarmış diye duydum bu doğrumu birde nasıl eft gönderebileceğimi gösteren örnek bir sayfa varmı bildiğiniz
  • 21-08-2007, 02:53:42
    #2
    aylık para kesilme diye birşey olmaz.ilk kez duydum ve eft yaptıgında para alır.Sanırım sen iş bankasının internet subesinden bahsediyorsun.bende orayı kullanıyorum.Bu sene hiç eft yapmadım ama gecen sene 1 YTL kesmişti.(İnternet bankacılıgının faydası)

    Son olarak internet bankacılıgına girdikten sonra yukarıda para aktarma kısmı var.oradan yapabilirsin.eğer eft ye izin vermezse ,guvenlik ayarlarını kontrol et.ordan açılıyordu veya şifrenin kullanım sureside dolmus olabilir.
  • 21-08-2007, 02:55:19
    #3
    yok öyle bir şey. sadece eft ücretini keserler.
    ikincisi de anlatan bir yer yok ama ben anlatayım istersen.

    Bankanın internet şubesine girdikten sonra üst tarafta "PARA AKTARMA" ana menüsünden "EFT" ve yine açılacak diğer menüden "kolay eft hesapları eklemen, ya da "Talimatsız EFT" yi seçersin. her ikisinde de gerekli bilgileri girdikten sonra banka sisteminde kayıtlı olan GSM numarana bir doğrulama kodu yollarlar. onu kullanarak eft yi yaparsın
  • 21-08-2007, 03:00:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler arkadaşlar birde şöyle birşey var eft yapacağımız bankaları bildirmek zorundaymışız galiba böyle birşey varmı
  • 21-08-2007, 03:02:51
    #5
    yok arkadaşım, sadece bir defalığına 444 02 02 numaralı telefonu arayıp, interaktif bankacılık menüsünden müşteri hizmetleri yetkilisine bağlanırsın ve internet şubesinden bütün aktarmaları açtırmak istiyorum dersin. sonrasında da istediğin işlemi yaparsın
  • 21-08-2007, 04:06:16
    #6
    eft hesap ekleme diye bi bölüm var,oradan önce hesap ekliyorum ondan sonrada eft yapıyorum ben.eft için 1 ytl alıyorlar.ayrıca geçen yıl 29-30 ytl para kesmişlerdi benden.her yıl bu parayı birkez alıyoruz demişlerdi.bahsettigin para o olabilir....
  • 21-08-2007, 04:07:45
    #7
    Valla ben hiç eft yapmadım havale yapiyorum iş bankasından iş bankasına da ücretsiz yapiyorum
  • 21-08-2007, 05:21:22
    #8
    Kurumsal PLUS
    iş bankası kullanıyorum. eft ücreti sabit 1ytl. aylık diye bişi yok. ayrıca, yıllık kesinti yada başka bişi de yok. nasıl eft yapacağını arkadaşlar anlatmış.
  • 21-08-2007, 09:57:00
    #9
    Yıllık kesinti var(dı) Lord Bartuc, 4 yıldır kullanıyorum, ilk seneler 15, yakın zamanlarda ise 29 civarı kesti. Ama sanki sürekli almıyor, bna pek hissettirmedi kesintilerden etkilenmedim.