aylık para kesilme diye birşey olmaz.ilk kez duydum

ve eft yaptıgında para alır.Sanırım sen iş bankasının internet subesinden bahsediyorsun.bende orayı kullanıyorum.Bu sene hiç eft yapmadım ama gecen sene 1 YTL kesmişti.(İnternet bankacılıgının faydası)
Son olarak internet bankacılıgına girdikten sonra yukarıda para aktarma kısmı var.oradan yapabilirsin.eğer eft ye izin vermezse ,guvenlik ayarlarını kontrol et.ordan açılıyordu veya şifrenin kullanım sureside dolmus olabilir.