eft hesap ekleme diye bi bölüm var,oradan önce hesap ekliyorum ondan sonrada eft yapıyorum ben.eft için 1 ytl alıyorlar.ayrıca geçen yıl 29-30 ytl para kesmişlerdi benden.her yıl bu parayı birkez alıyoruz demişlerdi.bahsettigin para o olabilir....