• 21-08-2007, 13:03:45
    #10
    evet bende ödedim o ücreti geçen yıl
  • 21-08-2007, 13:27:43
    #11
    O ücret tüm hesaplardan kesilen yıllık kullanım bedel olmalı benim bildiğim kadarıyla eft için ayrıca yıllık bir kesinti olmuyor.
  • 21-08-2007, 13:36:00
    #12
    akbank yıllık 30 çekti

    işbankası da yıllık 30 çekiyor

    sabitlemişler galiba

    29.90 küsürlü
  • 21-08-2007, 13:58:07
    #13
    Misafir
    Benden kesmedi işbankası yıllık ücret yada kestiysede ads paraları arasında kaybolmuş gitmiştir
  • 21-08-2007, 14:15:12
    #14
    ayrıca işbankası 808 Fonu kullanıyorsanız , fonu bozdururkende ücret alınıyor
  • 21-08-2007, 14:34:34
    #15
    Beyler ben iş bankasi parolami bloke ettirdim sonra telefon açtim 1 saat sorguya çektiler en son yeni parolanizi tuşlayin dediler tuşladim gene yanliş diyor 1 gün bekledim gene ynliş dedi tekrar bloke oldu tekrardan açtirdim girişi denedim tekrardan yanliş diyor kafayi yedirecek bana
  • 21-08-2007, 16:19:19
    #16
    batubilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler ben iş bankasi parolami bloke ettirdim sonra telefon açtim 1 saat sorguya çektiler en son yeni parolanizi tuşlayin dediler tuşladim gene yanliş diyor 1 gün bekledim gene ynliş dedi tekrar bloke oldu tekrardan açtirdim girişi denedim tekrardan yanliş diyor kafayi yedirecek bana
    ben 12-13 güm ugraştım onla sonunda delire delire düzelttim...o düzeldi ama benim ruh saglıgım bozuldu
  • 21-08-2007, 19:16:19
    #17
    Üyeliği durduruldu
    müşteri hizmetlerini akşam kaça kadar arıyabiliriz?
  • 21-08-2007, 20:21:08
    #18
    ben 11-12 de arıyordum,açıyorlardı