Konu
iş bankası eft hakkında
21-08-2007, 13:27:43
#11
enerji
O ücret tüm hesaplardan kesilen yıllık kullanım bedel olmalı benim bildiğim kadarıyla eft için ayrıca yıllık bir kesinti olmuyor.