yok öyle bir şey. sadece eft ücretini keserler.
ikincisi de anlatan bir yer yok ama ben anlatayım istersen.
Bankanın internet şubesine girdikten sonra üst tarafta "PARA AKTARMA" ana menüsünden "EFT" ve yine açılacak diğer menüden "kolay eft hesapları eklemen, ya da "Talimatsız EFT" yi seçersin. her ikisinde de gerekli bilgileri girdikten sonra banka sisteminde kayıtlı olan GSM numarana bir doğrulama kodu yollarlar. onu kullanarak eft yi yaparsın