• 07-08-2010, 12:29:23
    #1
    İş bankasında hesap açtırdım.Bankamatik kartı malumunuz 15 gün içerisinde elime geçecek.İnteraktif bankacılığı kullanmak istediğimde de benden şifre istedi aradım müşteri hizmetlerini aldım şifemi girdim bu seferde cep telefonunuzu bankamatiklerden ya da şubemizden kayıt etmeniz lazım diyor.Birincisi interaktif bankacılığı kullanmamın başka yolu var mı ? İkincisi ise bankamatik kartım elimde yokken ve interaktif bankacılığı kullanamamam halinde benim hesabıma yatan parayı nasıl öğreneceğim ?
  • 07-08-2010, 12:31:18
    #2
    15 gün bekleyeceksin yada bankaya gideceksin.
  • 07-08-2010, 12:34:06
    #3
    Hesap açarken cep telefonu belirtmedinizmi, belirttiyseniz o numaraya mesaj gelir.

    Ayrıca internet bankacılığana girmeniz için bankamatik kartınıza gerek yok, müşteri hizmetlerini arayıp açtırabiliryorsunuz.

    İkincisi ise maalesef göremezsiniz en azından birini kullabiliyor olmanız lazım.
  • 07-08-2010, 12:40:43
    #4
    sonsuzluk_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap açarken cep telefonu belirtmedinizmi, belirttiyseniz o numaraya mesaj gelir.

    Ayrıca internet bankacılığana girmeniz için bankamatik kartınıza gerek yok, müşteri hizmetlerini arayıp açtırabiliryorsunuz.

    İkincisi ise maalesef göremezsiniz en azından birini kullabiliyor olmanız lazım.
    Numara belirttim belirtmesine de hiçbir bilgilendirme mesajı gelmedi.İnternet bankaclığı için kart lazım olmadıdığını bende biliyorum Müşteri hizmetlerinin arayp açtırdım zaten de giriş yaptığımda cep telefonu kaydedin diyor ya şubelerimizden ya da bankamatiklerimizden diyor.
  • 07-08-2010, 13:28:13
    #5
    Yok mu öğrenmenin bir yolu acilen bakiyemi öğrenmem lazım :S
  • 07-08-2010, 13:34:56
    #6
    Hesap açtırıyorsun 10 gün içinde kartın geliyor 1 hafta sonrada bankamatik şifresi daha sonra bende internet bankacılığı için uğraştım müşteri hizmetlerini aradım şifremi aldım daha sonra internet bankacılığını kullanmaya başkladım fakat havale-eft yaparken banka onayı gerekiyor tekrar iş bankasına gidiyorsun benim internet bankacılığı havale-eft işlemlerimi açarmısınız diyorsun açıyorlar.
  • 07-08-2010, 13:39:09
    #7
    Hocam bende şifremi aldım internet bankacılığı için müşteri hizmetlerinden ama giriş yapıyorum cep telefonunuzu kaydedin diyor işte.İşlem yapamıyorum.
  • 07-08-2010, 14:02:01
    #8
    fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende şifremi aldım internet bankacılığı için müşteri hizmetlerinden ama giriş yapıyorum cep telefonunuzu kaydedin diyor işte.İşlem yapamıyorum.
    tamam kaydet oraya şifre gelecek onunla giriş yapıyorsun
  • 07-08-2010, 14:03:41
    #9
    burakkocoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam kaydet oraya şifre gelecek onunla giriş yapıyorsun
    Giriş yaptığımda böyle diyor hocam;

    Sistemimizde kayıtlı bir cep telefonu numaranız bulunmadığından internet şubesine giriş yapamamaktasınız.
    Cep telefonu numaranızı, şubenizden veya Bankamatiklerimizden sistemimize kaydettirebilirsiniz.
    Cep telefonunuz yoksa 444 02 02 numaralı Çağrı Merkezini arayarak i-anahtar talep edebilirsiniz.
    İ-anahtarınız teslim edildikten sonra kullanmak için Çağrı Merkezini arayabilirsiniz.