Konu
İş Bankası
07-08-2010, 14:02:01
#8
Burak Kocoglu
fyzllh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam bende şifremi aldım internet bankacılığı için müşteri hizmetlerinden ama giriş yapıyorum cep telefonunuzu kaydedin diyor işte.İşlem yapamıyorum.
tamam kaydet oraya şifre gelecek onunla giriş yapıyorsun