fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende şifremi aldım internet bankacılığı için müşteri hizmetlerinden ama giriş yapıyorum cep telefonunuzu kaydedin diyor işte.İşlem yapamıyorum.
tamam kaydet oraya şifre gelecek onunla giriş yapıyorsun