İş bankasında hesap açtırdım.Bankamatik kartı malumunuz 15 gün içerisinde elime geçecek.İnteraktif bankacılığı kullanmak istediğimde de benden şifre istedi aradım müşteri hizmetlerini aldım şifemi girdim bu seferde cep telefonunuzu bankamatiklerden ya da şubemizden kayıt etmeniz lazım diyor.Birincisi interaktif bankacılığı kullanmamın başka yolu var mı ? İkincisi ise bankamatik kartım elimde yokken ve interaktif bankacılığı kullanamamam halinde benim hesabıma yatan parayı nasıl öğreneceğim ?