sonsuzluk_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesap açarken cep telefonu belirtmedinizmi, belirttiyseniz o numaraya mesaj gelir.

Ayrıca internet bankacılığana girmeniz için bankamatik kartınıza gerek yok, müşteri hizmetlerini arayıp açtırabiliryorsunuz.

İkincisi ise maalesef göremezsiniz en azından birini kullabiliyor olmanız lazım.
Numara belirttim belirtmesine de hiçbir bilgilendirme mesajı gelmedi.İnternet bankaclığı için kart lazım olmadıdığını bende biliyorum Müşteri hizmetlerinin arayp açtırdım zaten de giriş yaptığımda cep telefonu kaydedin diyor ya şubelerimizden ya da bankamatiklerimizden diyor.