• 07-08-2010, 14:05:26
    #10
    fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende şifremi aldım internet bankacılığı için müşteri hizmetlerinden ama giriş yapıyorum cep telefonunuzu kaydedin diyor işte.İşlem yapamıyorum.

    Buraya yazacağınıza müşteri hizmetleri ile iletişim kursaydınız daha çabuk çözülürdü.

    Müşteri hizmetlerini arayarak cep telefonunuzun hesabınıza kayıt edilmemiş olduğunu belirtin. Gereken bilgiyi vereceklerdir..
  • 07-08-2010, 14:06:34
    #11
    LineBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya yazacağınıza müşteri hizmetleri ile iletişim kursaydınız daha çabuk çözülürdü.

    Müşteri hizmetlerini arayarak cep telefonunuzun hesabınıza kayıt edilmemiş olduğunu belirtin. Gereken bilgiyi vereceklerdir..
    Ah hocam ah aramz olur muyum ? O ona aktarıyor o ona aktarıyor on dk. oldu halâ bir kişiyle konuşamadım ya :S
  • 07-08-2010, 14:58:29
    #12
    fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah hocam ah aramz olur muyum ? O ona aktarıyor o ona aktarıyor on dk. oldu halâ bir kişiyle konuşamadım ya :S
    müşteri hizmetleri adama yardımcı olmuyorki arkadaş katılıyorum arkadaşa.Hocam bankaya gideceksin numaranı kaydetticeksin onlara başka türlü olmaz diye biliyorum.Yada hesabına atm den kartısz giriş yapabiliyorsan şifre ile felan ordan gir seçeneklerden numaranı ekle senin hesabına ait bir telefon numarası bulunmadığından dolayı giremiyorsun interaktif bankacılığına
  • 07-08-2010, 15:04:19
    #13
    ahmet_gs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müşteri hizmetleri adama yardımcı olmuyorki arkadaş katılıyorum arkadaşa.Hocam bankaya gideceksin numaranı kaydetticeksin onlara başka türlü olmaz diye biliyorum.Yada hesabına atm den kartısz giriş yapabiliyorsan şifre ile felan ordan gir seçeneklerden numaranı ekle senin hesabına ait bir telefon numarası bulunmadığından dolayı giremiyorsun interaktif bankacılığına
    Evet hocam daha beş dk. olmadı müşteri temsilcisi -sözde- aynısını söyledi ancak telefondan öğrenebiliyormuşuz.telefondan öğrendim hesabımdaki bakiyeyi.Yorum yapan ve yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkür ediyorum.
  • 07-08-2010, 17:11:20
    #14
    Bende 3 gün önce hesap açtırdım.Kart gelmedi daha.Eğer açılırsa senin yaşadığın gibi bir sorun çıkmazsa şuan internet hesabını kullanabilir miyim?
  • 07-08-2010, 17:14:10
    #15
    denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 3 gün önce hesap açtırdım.Kart gelmedi daha.Eğer açılırsa senin yaşadığın gibi bir sorun çıkmazsa şuan internet hesabını kullanabilir miyim?
    Hocam benim yaşadığım bir sorun değil aksine uyguladıkları bir prosedürmüş.Yani gidip şubeye cep telefonunuzu kaydettirmeden (bunun için de bankamatik kartı gerekli ) ya da bankamatikten bilgilerinizi güncellemeden interaktif bankacılık hizmetlerini kullanamazsınız.Kısacası ya bankaya gideceksiniz ya da bankamatik kartını bekleyeceksiniz.