Bende 3 gün önce hesap açtırdım.Kart gelmedi daha.Eğer açılırsa senin yaşadığın gibi bir sorun çıkmazsa şuan internet hesabını kullanabilir miyim?
Hocam benim yaşadığım bir sorun değil aksine uyguladıkları bir prosedürmüş.Yani gidip şubeye cep telefonunuzu kaydettirmeden (bunun için de bankamatik kartı gerekli ) ya da bankamatikten bilgilerinizi güncellemeden interaktif bankacılık hizmetlerini kullanamazsınız.Kısacası ya bankaya gideceksiniz ya da bankamatik kartını bekleyeceksiniz.