Anket Kullanır mısınız ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 37
Kullanır mısınız ?
Evet
%67,57 (25 Oy)
Hayır
%32,43 (12 Oy)
  • 27-07-2010, 23:42:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Yeni bir proje üzerindeyim. Analytics, sayyac benzeri bir sayaç sitesi hazırlıyorum. Kayıt olduğunuzda kodlarınız verilecek, sitenize eklediğinizde sayaç saymaya başlayacak.

    Altyapı olarak piwik sistemini kullanacağım.

    Ayrıca hergün sitenizin tekil hit durumu gibi istatistikleri telefonunuza sms olarak bildirecek Şuan test aşamasında. Güzel de çalışıyor.

    Böyle bir sistemi kullanır mısınız ?
  • 27-07-2010, 23:44:11
    #2
    ücretsiz mi olacak?
  • 27-07-2010, 23:44:17
    #3
    Edit ;

    Sorduğum soruyu arkadaş üstte sormuş.

    Eğer ücretsizse , Size çok büyük mebla da yük binecektir. Sunucu masrafları , sayma probleminden kaynaklanan sorunların çözüm masrafları , saldırılar için özel yazılım masrafları ve en en büyük problem de eğer ücretsizse SMS olayı..
  • 28-07-2010, 00:02:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sayac sistemi ucretsiz olacak. Sms olayini ucretli yapacagim.

    Maliyet sorun degil. Yeterli duzeydE kullanilirsa devami gelir zaten.
  • 28-07-2010, 01:49:03
    #5
    ücretsiz yapacaksanız bu dedikleriniz imkansız gibi birşey
  • 28-07-2010, 02:41:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Neden olmasın. Sms için belli bi ücret alırsın sadece diğer şekilde ücretsiz olarak hizmet verebilirsin. Sayımlarda herhangi bi sorun olmadığı sürece ben kullanabilirim.
  • 28-07-2010, 02:52:34
    #7
    Alt yapıda piwik varsa ben kullanırım
  • 28-07-2010, 11:29:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücretsiz yapacaksanız bu dedikleriniz imkansız gibi birşey
    Neden olmasın ki

    swat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden olmasın. Sms için belli bi ücret alırsın sadece diğer şekilde ücretsiz olarak hizmet verebilirsin. Sayımlarda herhangi bi sorun olmadığı sürece ben kullanabilirim.
    Sayımlar tamamen doğru. 50-60 kişiyle sayımı deniyorum. Doğru çıkıyor. İstatistikler anlık olarak gösteriliyor.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alt yapıda piwik varsa ben kullanırım
    Tabiki

    Sistem çok şahane birşey 1-2 haftaya açılacak. SMS olayını birkaç kişiye ücretsiz tanıtım amaçlı vereceğim.

    Sistemi test etmek isteyenler pm atabilir.
  • 28-07-2010, 15:38:55
    #9
    Sayaç işi önemli tabii ki. Birçok rakibiniz olmakla birlikte her zaman yeni servislere açığız