Anket Kullanır mısınız ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 37
Kullanır mısınız ?
Evet
%67,57 (25 Oy)
Hayır
%32,43 (12 Oy)
  • 30-07-2010, 11:11:26
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Altyapida piwik kullanicaktim ama bazi sorunlar nedEniyle daha basit ve kullanisli bir sisteme gectim. Ekran goruntulerini buggun koyacagim.
  • 30-07-2010, 11:19:50
    #20
    kendimden bişeyler söyliyeyim; pwik'i 200k da kullandım çok db'ye yazıyor ve databaseyi dolduruyor bir zaman sonra kasmaya başlıyor bu tecrübeyide göz önüne alarak kodsal değişiklige gidebilirsiniz.

    başarılar
  • 30-07-2010, 11:26:27
    #21
    ben test için pm alabilirmiyim
  • 30-07-2010, 17:27:58
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Kahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendimden bişeyler söyliyeyim; pwik'i 200k da kullandım çok db'ye yazıyor ve databaseyi dolduruyor bir zaman sonra kasmaya başlıyor bu tecrübeyide göz önüne alarak kodsal değişiklige gidebilirsiniz.

    başarılar
    Sistemi değiştirmemin nedenlerinden biride buydu işte

    Varan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben test için pm alabilirmiyim
    1-2 gün içerisinde beta çıkacak
  • 31-08-2010, 00:36:56
    #23
    var mı sistemden bi haber?
  • 20-09-2010, 14:56:38
    #24
    Üyeliği durduruldu
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    var mı sistemden bi haber?
    Maalesef bazı sebeplerden dolayı iptal etmek zorunda kaldım