kendimden bişeyler söyliyeyim; pwik'i 200k da kullandım çok db'ye yazıyor ve databaseyi dolduruyor bir zaman sonra kasmaya başlıyor bu tecrübeyide göz önüne alarak kodsal değişiklige gidebilirsiniz.
başarılar
Sistemi değiştirmemin nedenlerinden biride buydu işte
ben test için pm alabilirmiyim
1-2 gün içerisinde beta çıkacak