Anket Kullanır mısınız ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 37
Kullanır mısınız ?
Evet
%67,57 (25 Oy)
Hayır
%32,43 (12 Oy)
  • 28-07-2010, 16:08:00
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Carlisle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayaç işi önemli tabii ki. Birçok rakibiniz olmakla birlikte her zaman yeni servislere açığız
    Teşekkürler

    https://www.r10.net/proje-gelistirme-...gi-domain.html

    Şurdada ankete oy verirseniz sevinirim.
  • 28-07-2010, 19:00:51
    #11
    Piwik gerçekten çok iyi bir sistem. Eğer düşündüğüm gibi bir sistem olursa kullanırım.
  • 28-07-2010, 19:08:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bilteksis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piwik gerçekten çok iyi bir sistem. Eğer düşündüğüm gibi bir sistem olursa kullanırım.
    Güzel olacağını düşünüyorum Buyrun birkaç resim ;



    ------------

  • 29-07-2010, 03:25:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bende kullanabilirim sayımlarda sorun olmazsa
  • 29-07-2010, 07:36:31
    #14
    Üyeliği durduruldu
    dark_night adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende kullanabilirim sayımlarda sorun olmazsa
    2 haftadir deniyoruz. Sayimlarda herhangi bir problem yok.
  • 29-07-2010, 07:38:57
    #15
    Oo ekran görüntüsüde hoş, gayet güzel gözüküyor. Kullanırım ben
  • 29-07-2010, 08:36:05
    #16
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 haftadir deniyoruz. Sayimlarda herhangi bir problem yok.
    Şuan sorun olmaz ama açıldıktan sonra sizi çekemeyenlerin oluşturduğu saldırılardan sonra bozulmalar olabilir
  • 29-07-2010, 19:48:18
    #17
    Üyeliği durduruldu
    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oo ekran görüntüsüde hoş, gayet güzel gözüküyor. Kullanırım ben
    Teşekkürler

    HHHMMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan sorun olmaz ama açıldıktan sonra sizi çekemeyenlerin oluşturduğu saldırılardan sonra bozulmalar olabilir
    Saldırılar için bir kaç önlemim var tabiki

    Bu arada 2-3 güne sistem açılacak
  • 29-07-2010, 19:49:18
    #18
    ıyı proje olursa he zamn kulalnırım guzele benzıyo