Konu
Sayaç Sitesi
30-07-2010, 11:19:50
#20
Kahraman
kendimden bişeyler söyliyeyim; pwik'i 200k da kullandım çok db'ye yazıyor ve databaseyi dolduruyor bir zaman sonra kasmaya başlıyor bu tecrübeyide göz önüne alarak kodsal değişiklige gidebilirsiniz.
başarılar