kendimden bişeyler söyliyeyim; pwik'i 200k da kullandım çok db'ye yazıyor ve databaseyi dolduruyor bir zaman sonra kasmaya başlıyor bu tecrübeyide göz önüne alarak kodsal değişiklige gidebilirsiniz.

başarılar