Edit ;

Sorduğum soruyu arkadaş üstte sormuş.

Eğer ücretsizse , Size çok büyük mebla da yük binecektir. Sunucu masrafları , sayma probleminden kaynaklanan sorunların çözüm masrafları , saldırılar için özel yazılım masrafları ve en en büyük problem de eğer ücretsizse SMS olayı..