akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ücretsiz yapacaksanız bu dedikleriniz imkansız gibi birşey
Neden olmasın ki

swat_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden olmasın. Sms için belli bi ücret alırsın sadece diğer şekilde ücretsiz olarak hizmet verebilirsin. Sayımlarda herhangi bi sorun olmadığı sürece ben kullanabilirim.
Sayımlar tamamen doğru. 50-60 kişiyle sayımı deniyorum. Doğru çıkıyor. İstatistikler anlık olarak gösteriliyor.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alt yapıda piwik varsa ben kullanırım
Tabiki

Sistem çok şahane birşey 1-2 haftaya açılacak. SMS olayını birkaç kişiye ücretsiz tanıtım amaçlı vereceğim.

Sistemi test etmek isteyenler pm atabilir.