ücretsiz yapacaksanız bu dedikleriniz imkansız gibi birşey
Neden olmasın ki
Neden olmasın. Sms için belli bi ücret alırsın sadece diğer şekilde ücretsiz olarak hizmet verebilirsin. Sayımlarda herhangi bi sorun olmadığı sürece ben kullanabilirim.
Sayımlar tamamen doğru. 50-60 kişiyle sayımı deniyorum. Doğru çıkıyor. İstatistikler anlık olarak gösteriliyor.
Alt yapıda piwik varsa ben kullanırım
Tabiki
Sistem çok şahane birşey

1-2 haftaya açılacak. SMS olayını birkaç kişiye ücretsiz tanıtım amaçlı vereceğim.
Sistemi test etmek isteyenler pm atabilir.