hangi local sunucu
21
●1.880
- 19-06-2007, 17:13:18Üyeliği durdurulduphptriad hoşuma gitmedi
apache2triad kurdum ama bunda
db adı db kullanıcı adı ve db şifresi nedir arkadaşlar... - 19-06-2007, 18:15:23Üyeliği durdurulduhaymac wamp kurdum
db adı
db user
db pass
bunlar nedir wamp da - 19-06-2007, 18:18:23Üyeliği durdurulduilk sayfa da dedim yaOturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sunucu: localhost
user: root
pass: yok. phpmyadminden ayarlıyon. imtiyazlar diye bi yer var.
db adı: zaten db yi kendin oluşturuyon - 20-06-2007, 08:24:43Üyeliği durdurulduçok saolun arkadaşlar
şu anda xampp kullanıyorum angelside nin tavsiyesi ile gerçekten apache2triad dan sonra kullandığım en iyi local server diyebilirim
hepinize teşekkürler... - 20-06-2007, 11:01:12Üyeliği durdurulduwamp kullanıyorum nerdeyse 1senedir hiç sorun yok
- 20-06-2007, 11:22:58kolaylık açısından olsun,kullanım açısından olsun appserver öneriyorum.
Kurulumuda çok kolay.Kurarken zaten db root şifreleyini belirliyorsunuz.
Php,mysql,phpmyadmin hepsi kuruluyor.Yeni başlayanlar açısından appserver derim.
Fakat onun dışında xampp var. Ama appserver'a hiçbirşeyi değişmem.