• 19-06-2007, 17:02:38
    #10
    appserv kullan bence en kullanışlısı o
  • 19-06-2007, 17:13:18
    #11
    Üyeliği durduruldu
    phptriad hoşuma gitmedi

    apache2triad kurdum ama bunda

    db adı db kullanıcı adı ve db şifresi nedir arkadaşlar...
  • 19-06-2007, 17:15:41
    #12
    Misafir
    wamp kursana bilader wamppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp p
  • 19-06-2007, 18:15:23
    #13
    Üyeliği durduruldu
    haymac wamp kurdum

    db adı
    db user
    db pass

    bunlar nedir wamp da
  • 19-06-2007, 18:18:23
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Oturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haymac wamp kurdum

    db adı
    db user
    db pass

    bunlar nedir wamp da
    ilk sayfa da dedim ya

    sunucu: localhost
    user: root
    pass: yok. phpmyadminden ayarlıyon. imtiyazlar diye bi yer var.
    db adı: zaten db yi kendin oluşturuyon
  • 20-06-2007, 08:24:43
    #15
    Üyeliği durduruldu
    çok saolun arkadaşlar
    şu anda xampp kullanıyorum angelside nin tavsiyesi ile gerçekten apache2triad dan sonra kullandığım en iyi local server diyebilirim

    hepinize teşekkürler...
  • 20-06-2007, 11:01:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    wamp kullanıyorum nerdeyse 1senedir hiç sorun yok
  • 20-06-2007, 11:22:58
    #17
    kolaylık açısından olsun,kullanım açısından olsun appserver öneriyorum.

    Kurulumuda çok kolay.Kurarken zaten db root şifreleyini belirliyorsunuz.

    Php,mysql,phpmyadmin hepsi kuruluyor.Yeni başlayanlar açısından appserver derim.

    Fakat onun dışında xampp var. Ama appserver'a hiçbirşeyi değişmem.
  • 20-06-2007, 11:49:42
    #18
    Kurumsal Üye
    EasyPHP 2.0 kullanıyorum sorunum yok mutluyum