Oturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haymac wamp kurdum

db adı
db user
db pass

bunlar nedir wamp da
ilk sayfa da dedim ya

sunucu: localhost
user: root
pass: yok. phpmyadminden ayarlıyon. imtiyazlar diye bi yer var.
db adı: zaten db yi kendin oluşturuyon