• 26-07-2007, 21:40:38
    #19
    ben apache2triad kullaniyodum simdiye kadar. Bir tane script calismayinca canim sikildi, sildim programi.

    Arkadaslar wampi onermisler. denedim, cok hosuma gitti.
  • 26-07-2007, 21:51:41
    #20
    Üyeliği durduruldu
    xampp kullanıyorum mutluyum huzurluyum
  • 26-07-2007, 22:04:47
    #21
    Üyeliği durduruldu
    o kadar localhost kullandım ama aralarında en iyisi xammp tercih ederim
  • 27-07-2007, 14:41:23
    #22
    Hepsi boş program bunların , APPSERV 'i tek geçerim. Hızlı , kullanımı kolay , sistem'i kasmıyor vs..

    Saygılar.