hangi local sunucu - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
hangi local sunucu
21
●
1.880
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
hangi local sunucu
1
2
3
26-07-2007, 21:40:38
#19
baris22
ben apache2triad kullaniyodum simdiye kadar. Bir tane script calismayinca canim sikildi, sildim programi.
Arkadaslar wampi onermisler. denedim, cok hosuma gitti.
26-07-2007, 21:51:41
#20
Oturan Boğa
Üyeliği durduruldu
xampp kullanıyorum mutluyum huzurluyum
26-07-2007, 22:04:47
#21
Aynet
Üyeliği durduruldu
o kadar localhost kullandım ama aralarında en iyisi xammp tercih ederim
27-07-2007, 14:41:23
#22
ercan
Hepsi boş program bunların , APPSERV 'i tek geçerim. Hızlı , kullanımı kolay , sistem'i kasmıyor vs..
Saygılar.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler