merhaba arkadaşlar
sizce hangi web sunucusunu kullanmalıyım
apache2triad
easyphp
phptriad
wamp
appserv
ya da diğerleri
php mysql phpmyadmin olacak türkçe karakter sorunu olmayacak
bir de easyphp de db ye bağlanmaya çalışıyorum ama db adı db user db pass bunlar ney
önereceğiniz localhost sunucuda bu problem olmasın mümkünse
hangisini önerirsiniz
şimdiden teşekkürler
hangi local sunucu
21
●1.880
- 19-06-2007, 14:51:12Üyeliği durduruldu
- 19-06-2007, 14:58:07Üyeliği durdurulduonlarda phpmyadmin kullanıcı adı şifre db adı falan ney sorun yaşar mıyım
türkçe karakter orunu var mı - 19-06-2007, 15:03:25PHPTriald2 MySQL ve PHPMyadminde TR sıkıntısı yaşamazsın.
Kurulumdan sonra;
http://localhost:1005 adresine girip, MySQL ve Apache Start linklerine tıklayıp kurulumu tamamlayacaksın.
Dosyaların;
C:\apache\htdocs
Burada olacak.
PHPMyadmin;
http://localhost/phpmyadmin - 19-06-2007, 15:12:53Üyeliği durdurulduben wamp kullanıyorum. tr karakter sorunu vs. yok. db girişi default bilgileri:Oturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sunucu: localhost
user: root
pass yok. şifresiz giriyosun. şifreyi phpmyadmin den imtiyazlar kısmından ayarlayabilirsin. - 19-06-2007, 16:08:15Üyeliği durdurulduphptriad kurdum da db kullanıı adı db şifresi ve db adı nedir
- 19-06-2007, 16:16:11Sunucu: localhostOturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanıcı: root
Şifre: boş
DB Adı, phpmyadminden oluşturduğun veritabanı ismi. - 19-06-2007, 16:35:34Üyeliği durdurulduphptriad hoşuma gitmedi
apache2triad kurdum ama bunda
db adı db kullanıcı adı ve db şifresi nedir arkadaşlar...