• 19-06-2007, 14:51:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar

    sizce hangi web sunucusunu kullanmalıyım

    apache2triad
    easyphp
    phptriad
    wamp
    appserv

    ya da diğerleri

    php mysql phpmyadmin olacak türkçe karakter sorunu olmayacak

    bir de easyphp de db ye bağlanmaya çalışıyorum ama db adı db user db pass bunlar ney
    önereceğiniz localhost sunucuda bu problem olmasın mümkünse

    hangisini önerirsiniz

    şimdiden teşekkürler
  • 19-06-2007, 14:57:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    apache2triad yada wamp
  • 19-06-2007, 14:58:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    onlarda phpmyadmin kullanıcı adı şifre db adı falan ney sorun yaşar mıyım

    türkçe karakter orunu var mı
  • 19-06-2007, 15:03:25
    #4
    PHPTriald2 MySQL ve PHPMyadminde TR sıkıntısı yaşamazsın.

    Kurulumdan sonra;
    http://localhost:1005 adresine girip, MySQL ve Apache Start linklerine tıklayıp kurulumu tamamlayacaksın.

    Dosyaların;
    C:\apache\htdocs
    Burada olacak.

    PHPMyadmin;
    http://localhost/phpmyadmin
  • 19-06-2007, 15:12:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Oturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlarda phpmyadmin kullanıcı adı şifre db adı falan ney sorun yaşar mıyım

    türkçe karakter orunu var mı
    ben wamp kullanıyorum. tr karakter sorunu vs. yok. db girişi default bilgileri:

    sunucu: localhost
    user: root
    pass yok. şifresiz giriyosun. şifreyi phpmyadmin den imtiyazlar kısmından ayarlayabilirsin.
  • 19-06-2007, 15:17:59
    #6
    easyphp kullanıyorum gerçekten güzel,her işimi görüyor.

    sunucu: localhost
    user: root
    pass: yok
  • 19-06-2007, 16:08:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    phptriad kurdum da db kullanıı adı db şifresi ve db adı nedir
  • 19-06-2007, 16:16:11
    #8
    Oturan Boğa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    phptriad kurdum da db kullanıı adı db şifresi ve db adı nedir
    Sunucu: localhost
    Kullanıcı: root
    Şifre: boş

    DB Adı, phpmyadminden oluşturduğun veritabanı ismi.
  • 19-06-2007, 16:35:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    phptriad hoşuma gitmedi

    apache2triad kurdum ama bunda

    db adı db kullanıcı adı ve db şifresi nedir arkadaşlar...