merhaba arkadaşlar
sizce hangi web sunucusunu kullanmalıyım
apache2triad
easyphp
phptriad
wamp
appserv
ya da diğerleri
php mysql phpmyadmin olacak türkçe karakter sorunu olmayacak
bir de easyphp de db ye bağlanmaya çalışıyorum ama db adı db user db pass bunlar ney
önereceğiniz localhost sunucuda bu problem olmasın mümkünse
hangisini önerirsiniz
şimdiden teşekkürler