merhaba arkadaşlar

sizce hangi web sunucusunu kullanmalıyım

apache2triad
easyphp
phptriad
wamp
appserv

ya da diğerleri

php mysql phpmyadmin olacak türkçe karakter sorunu olmayacak

bir de easyphp de db ye bağlanmaya çalışıyorum ama db adı db user db pass bunlar ney
önereceğiniz localhost sunucuda bu problem olmasın mümkünse

hangisini önerirsiniz

şimdiden teşekkürler