Konu
hangi local sunucu
26-07-2007, 21:40:38
#19
baris22
ben apache2triad kullaniyodum simdiye kadar. Bir tane script calismayinca canim sikildi, sildim programi.
Arkadaslar wampi onermisler. denedim, cok hosuma gitti.