Konu
hangi local sunucu
20-06-2007, 08:24:43
#15
Oturan Boğa
Üyeliği durduruldu
çok saolun arkadaşlar
şu anda xampp kullanıyorum angelside nin tavsiyesi ile gerçekten apache2triad dan sonra kullandığım en iyi local server diyebilirim
hepinize teşekkürler...