• 27-03-2010, 13:51:04
    #19
    Üyeliği durduruldu
    yahu o zmn dosyaları ziyatci indirsin böle bi saçmalık olabilir mi ya kendileri ekliolar kendilri indiriyolar.
  • 27-03-2010, 13:57:53
    #20
    özelliği nedir bu sitenin:s
  • 27-03-2010, 14:00:05
    #21
    vb tema sitesi arkadaşım
    Nookta pm ile sana davetiyeni gönderiyorum
  • 27-03-2010, 14:16:34
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Ref. İsteyen Varsa Maillerini Bana PM Atabilirler.

    Gerçekten Kaliteli Bir Site.

    Forever Milon4
  • 04-04-2010, 13:06:02
    #23
    Milon4 Davetiye isteme konusu
    
        Davetiye isteme düzeni
    
        Davetiye isteği mesajınız yönetici onaylı olacaktır.
        Kuralına göre açılmayan istek mesajı onaylanmayacaktır.
        Onaylansa dahi davetiye hakkı olan bir kişinin davetiye yollanması beklenecektir. (Lütfen ben istekte bulundum neden davetiyem gelmedi diye bir bildirimde bulunmayın cevaplanmayacaktır)
    
        Davetiye isteme bildirisi ise şu şekilde olmalıdır.
    
        Kullanıcı Adı : Emrah KAYA
        Web sayfalarınız/sayfanız : http://www.milon4.com
        E-Posta Adresi (Web sayfanız uzantılı) : postmaster@milon4.com
        Söylemek istediklerim : ** Bu bölüm ise zorunlu değildir. Tamamen size kalmış.
    
        Lütfen isteklerinizi konu altında şablona uygun bir şekilde belirtiniz.
        (Konuyu Yanıtla butonuna tıklayarak)
    http://www.milon4.com/davetiye-istek...me-konusu.html
  • 04-04-2010, 14:59:36
    #24
    Üyeliği durduruldu
    varsa bende alabılırmıyım
  • 04-04-2010, 15:27:37
    #25
    e posta adresini ver davetiye yollayayım
  • 04-04-2010, 16:50:31
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Togebi33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e posta adresini ver davetiye yollayayım
    banada bir tane atabilirseniz sevinirim

    frmvakti@gmail.com
  • 04-04-2010, 16:53:21
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Bu sitenin davetiyeli sisteme geçmesiniz amacı nedir? vBulletin ile ilgili o kadar döküman'ı ziyaretçiler indiremedikten sonra ne anlamı var?

    Hani site içinde satış yapılsa ve dolandırıcılığı önlemek için davetiye sistemine geçseler(tıpkı r10 gibi) anlarım ama ortada hiçbirşey yokken üstelik 1000-2000 üye ile davetiyeli sisteme geçmişler. Üzüldüm valla.