Milyon4 üyelik
27
●627
- 27-03-2010, 13:51:04Üyeliği durdurulduyahu o zmn dosyaları ziyatci indirsin böle bi saçmalık olabilir mi ya kendileri ekliolar kendilri indiriyolar.
- 27-03-2010, 14:00:05vb tema sitesi arkadaşım
Nookta pm ile sana davetiyeni gönderiyorum - 04-04-2010, 13:06:02
Milon4 Davetiye isteme konusu Davetiye isteme düzeni Davetiye isteği mesajınız yönetici onaylı olacaktır. Kuralına göre açılmayan istek mesajı onaylanmayacaktır. Onaylansa dahi davetiye hakkı olan bir kişinin davetiye yollanması beklenecektir. (Lütfen ben istekte bulundum neden davetiyem gelmedi diye bir bildirimde bulunmayın cevaplanmayacaktır) Davetiye isteme bildirisi ise şu şekilde olmalıdır. Kullanıcı Adı : Emrah KAYA Web sayfalarınız/sayfanız : http://www.milon4.com E-Posta Adresi (Web sayfanız uzantılı) : postmaster@milon4.com Söylemek istediklerim : ** Bu bölüm ise zorunlu değildir. Tamamen size kalmış. Lütfen isteklerinizi konu altında şablona uygun bir şekilde belirtiniz. (Konuyu Yanıtla butonuna tıklayarak)http://www.milon4.com/davetiye-istek...me-konusu.html - 04-04-2010, 16:50:31Üyeliği durduruldubanada bir tane atabilirseniz sevinirimTogebi33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
frmvakti@gmail.com - 04-04-2010, 16:53:21Üyeliği durdurulduBu sitenin davetiyeli sisteme geçmesiniz amacı nedir? vBulletin ile ilgili o kadar döküman'ı ziyaretçiler indiremedikten sonra ne anlamı var?
Hani site içinde satış yapılsa ve dolandırıcılığı önlemek için davetiye sistemine geçseler(tıpkı r10 gibi) anlarım ama ortada hiçbirşey yokken üstelik 1000-2000 üye ile davetiyeli sisteme geçmişler. Üzüldüm valla.