Milon4 Davetiye isteme konusu

    Davetiye isteme düzeni

    Davetiye isteği mesajınız yönetici onaylı olacaktır.
    Kuralına göre açılmayan istek mesajı onaylanmayacaktır.
    Onaylansa dahi davetiye hakkı olan bir kişinin davetiye yollanması beklenecektir. (Lütfen ben istekte bulundum neden davetiyem gelmedi diye bir bildirimde bulunmayın cevaplanmayacaktır)

    Davetiye isteme bildirisi ise şu şekilde olmalıdır.

    Kullanıcı Adı : Emrah KAYA
    Web sayfalarınız/sayfanız : http://www.milon4.com
    E-Posta Adresi (Web sayfanız uzantılı) : postmaster@milon4.com
    Söylemek istediklerim : ** Bu bölüm ise zorunlu değildir. Tamamen size kalmış.

    Lütfen isteklerinizi konu altında şablona uygun bir şekilde belirtiniz.
    (Konuyu Yanıtla butonuna tıklayarak)
http://www.milon4.com/davetiye-istek...me-konusu.html