• 26-03-2010, 13:05:55
    #1
    selam

    Bu siteye Üye olan varmi yada var ise bana davet gonderebilirmi
  • 26-03-2010, 13:07:09
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    galiba sahibi bizim sitede imzasinda linkini görmüstüm
  • 26-03-2010, 13:09:09
    #3
    benim üyeliğim vardı, davetiyeye geçince silmişler..
  • 26-03-2010, 13:09:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ya tam bi saçmalık. geçen gün ben bu siteye girdim, bir dosya indirecektim dosyayı indirebilmek için üye olmak gerekiyormuş vede davetiyeli yapmışlar üyeliği. saçmalıktan başka birşey değil. bari dosyaları misafire açık tutun da ondan sonra davetiyeye geçin.
  • 26-03-2010, 13:11:26
    #5
    bnm var usta 1 tane davetiyem var ilk göndere pm gönderene gönderirim
  • 26-03-2010, 13:17:18
    #7
    https://www.r10.net/members/43571-replication.html


    sitenin sahibi bu üye istersenız pm atabilirsiniz
  • 26-03-2010, 13:38:45
    #8
    Bir arkadaşa yazdım olmassa admine PM atacagim ilgi alakanız için teşekkürler
  • 26-03-2010, 14:20:55
    #9
    halen bekliyorum varmı başka üyelik invite edicek