• 26-03-2010, 14:49:00
    #10
    çok güzel bir site uzun zamandır faydalanıyorum r10 dan pm at sahibine belki yapar.
  • 26-03-2010, 14:49:56
    #11
    biri gonderdim dedide bekliyorum 24 saat sürermi invite edilmesi
  • 26-03-2010, 17:27:38
    #12
    bende girmiştim geçen, aynı şekilde (saçmalık) diyerek çıktım...
  • 27-03-2010, 10:48:08
    #13
    halen bekliyorum üye olan ve = davetiye gonderebilen varmi
  • 27-03-2010, 11:06:11
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mail adresini at ben göndericem Nokta

    birde sitenin açılması gerekiyor
  • 27-03-2010, 12:25:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    banada bi davetiye atarmısınız...

    frmvakti@gmail.com
  • 27-03-2010, 12:30:44
    #16
    arkıdaşa bn gönderdim kayıt sistemini durdurmuşlar arkıdaşlar Özür dileriz, siteye kayıt işlemi bir süre ile kapalıdır. Bu süre sonunda kayıt işlemlerimiz tekrar başlayacaktır.
  • 27-03-2010, 13:22:36
    #17
    hadi ya :S üye olamiyacazmi -ozaman
  • 27-03-2010, 13:47:53
    #18
    usta ne indircen söle indirip atam