Bu sitenin davetiyeli sisteme geçmesiniz amacı nedir? vBulletin ile ilgili o kadar döküman'ı ziyaretçiler indiremedikten sonra ne anlamı var?
Hani site içinde satış yapılsa ve dolandırıcılığı önlemek için davetiye sistemine geçseler(tıpkı r10 gibi) anlarım ama ortada hiçbirşey yokken üstelik 1000-2000 üye ile davetiyeli sisteme geçmişler. Üzüldüm valla.