• 30-04-2007, 23:44:43
    #1
    Merhaba, Arkadaslar Bu İsimTescilin Son Zamanlarda Yaptıgı Rezilliklerin Nedeni Nedir , Acaba Gerek Forumda Olsun , Gerek Msn'de Olsun Bir Sürü Arkadas İsimtescil'den Hesabının Kapatıldıgını, Ve Domainlerinin Alındıgını Söylüyorlar, Ücret Gönderiyoruz Fakat Ücret Ulaşmadı Diye, Domaini Vermiyorlar Gibi Sorunlar Var, Benimde Hesabım Kapatıldı , Mail Attım Okadar Cevap Gelmedi, İlla Aramakmı Lazım, Yani Nedir Bu Rezillik , Niye Böyle Yapıyorlar, Herkes Onlara Güveniyordu , Güvencimizi 1 Anda Yıktılar ..
  • 30-04-2007, 23:51:47
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Son zamanda azıttılar, gerçi eskiden de şikayeti olanlar vardı ama bu kadar değildi. İyi yolda değiller, haklarında hayırlısı.
  • 30-04-2007, 23:53:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    25 domainim çalıntı kart nedeni ile blocklandı garip olan havale ile almıştım domainleri 1 tanesi bile kart ile değildi guvenirmiyim ben oyle bir yere accoutnumu blockladılar godaddy haklarından gelior bunların ben mail attım sonuna kadarda arkasındayım boyle bir rezillik gormedim... şuana kadar odemem gereken domain para 70 ytl ise 95 ytl odemisimdir rezilllik sadece birşey demiorum gençparti gibi gelecekleri olucak ( avatarını gorunce aklıma geldi
  • 30-04-2007, 23:53:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ha bide son olarak çalıntı kart die çıkan domainleri 25 $ dan satıorlar bide..
  • 30-04-2007, 23:55:19
    #5
    valla abi ben birkere deniyim dedim çok pişman oldum bir hata yaptım yanlış kredi kartı numaraıs girmişim sonra kayıp kart diye bloke ettiler 2 haftadır mailleşiyorum adamların sorularına yanıt veriyorum bana dediği en son Muhasebemiz hesabınızı kontrol ettikten sonra dönücez dediler hala bekliyorum en son bugun mail attım cevap bekliyorum böyle sorumsuzluk olmaz!
  • 01-05-2007, 00:02:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    1 kere yemin ettim birdaha turkiyeden domain alamyacağım die size tek tavsiyem GODADDY adamlar kusursuz hizmet ucuz hizmet deil..

    BU ADAMLAR GIBI UCUZ DAVRANMIORLAR SOZDE ŞİRKET ŞİRKETTE TEK KİŞİ ÇALIŞIOR 35000 DOMAİN REGLENMIŞ 25000 BLOCKLU..
  • 01-05-2007, 00:07:49
    #7
    FileToStore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kere yemin ettim birdaha turkiyeden domain alamyacağım die size tek tavsiyem GODADDY adamlar kusursuz hizmet ucuz hizmet deil..
    BU ADAMLAR GIBI UCUZ DAVRANMIORLAR SOZDE ŞİRKET ŞİRKETTE TEK KİŞİ ÇALIŞIOR 35000 DOMAİN REGLENMIŞ 25000 BLOCKLU..
    efet dediğin gibi en iyisi GODADDY ve diğer bitane daha kullanıyorum ProDestek.net buda sağlam bir şirket hem benim için yakın (izmit) hemde az çok tanıdığım şirket olması yeterli pahalı ama süper hizmet ProDestek
  • 01-05-2007, 00:10:53
    #8
    Misafir
    FileToStore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 domainim çalıntı kart nedeni ile blocklandı garip olan havale ile almıştım domainleri 1 tanesi bile kart ile değildi guvenirmiyim ben oyle bir yere accoutnumu blockladılar godaddy haklarından gelior bunların ben mail attım sonuna kadarda arkasındayım boyle bir rezillik gormedim... şuana kadar odemem gereken domain para 70 ytl ise 95 ytl odemisimdir rezilllik sadece birşey demiorum gençparti gibi gelecekleri olucak ( avatarını gorunce aklıma geldi
    Ben sana sallıyorsun dersem ne dersin?
  • 01-05-2007, 00:21:56
    #9
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sana sallıyorsun dersem ne dersin?
    Nerden biliyorsun salladığını da bu mesajı gönderdin ?