valla abi ben birkere deniyim dedim çok pişman oldum bir hata yaptım yanlış kredi kartı numaraıs girmişim sonra kayıp kart diye bloke ettiler 2 haftadır mailleşiyorum adamların sorularına yanıt veriyorum bana dediği en son Muhasebemiz hesabınızı kontrol ettikten sonra dönücez dediler hala bekliyorum en son bugun mail attım cevap bekliyorum böyle sorumsuzluk olmaz!