Konu
İsimtesciL Rezilliği !
30-04-2007, 23:51:47
#2
Maozturk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Son zamanda azıttılar, gerçi eskiden de şikayeti olanlar vardı ama bu kadar değildi. İyi yolda değiller, haklarında hayırlısı.