isimtescildeki hesabimai Girmiyorum benidme domainlerim alınmışmıdır hehe .
İsimtesciL Rezilliği !
31
●2.112
- 01-05-2007, 02:51:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben eğer isimtescil tarafından kötü birşeyler karşılaşırsam, bunu diğer arkadaşlarıma yansıtırım değil mi ? Ticarette var bu. Kendim de 3-5 problem yaşadım, artık kullanmıyorum zaten. Arkadaşı desteklemiyorum ama, doğruysa gelsin kanıtlasın. Ayrıca bizim kimseyi yanlış yönlendirdiğimiz yok.****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun yaşayanlar, "şu" olaylar gerçekleşti diyor, onu okuyan üyenin bir daha oradan alışveriş yapması kendisine kalmış. - 01-05-2007, 02:52:58MisafirTekrar ediyorumMaozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
25 tane banka havalesi ile alınmış domainin SAHTE cc gerekçesiyle kapatıldığına İNANIYORUM.
Kanıtlansın. - 01-05-2007, 10:30:49ben bu forumda sordum bana isimtescil önerdiler.
bir yamukluğu domain transferde yaşadım. domainde yahoo ve rometemach üzerindeyi. küfürü basınca yaptılar. şuan bir sorun yaşamadım. dns değiştirdiğimde 1 saat içinde yapmazlarsa basıyorum fırçayı bu aralar otomatiğe aldılar sanırım 10-15 dk içinde gün içinde dns leri güncelliyorlar. umarım dediğiniz gibi delilik yapmazlar. yoksa gider basarım orayı.