Ben eğer isimtescil tarafından kötü birşeyler karşılaşırsam, bunu diğer arkadaşlarıma yansıtırım değil mi ? Ticarette var bu. Kendim de 3-5 problem yaşadım, artık kullanmıyorum zaten. Arkadaşı desteklemiyorum ama, doğruysa gelsin kanıtlasın. Ayrıca bizim kimseyi yanlış yönlendirdiğimiz yok.
Sorun yaşayanlar, "şu" olaylar gerçekleşti diyor, onu okuyan üyenin bir daha oradan alışveriş yapması kendisine kalmış.
Tekrar ediyorum
25 tane banka havalesi ile alınmış domainin SAHTE cc gerekçesiyle kapatıldığına İNANIYORUM.
Kanıtlansın.