Konu
İsimtesciL Rezilliği !
01-05-2007, 10:25:31
#26
Varista
Bende almıştım biraz domain bazılarında kartı numalarında hata yapmıştım ama sonradan hiç sorun olmadı.
Fakat domainleri oradan çekiyorum ne olur ne olmaz