Merhaba, Arkadaslar Bu İsimTescilin Son Zamanlarda Yaptıgı Rezilliklerin Nedeni Nedir , Acaba Gerek Forumda Olsun , Gerek Msn'de Olsun Bir Sürü Arkadas İsimtescil'den Hesabının Kapatıldıgını, Ve Domainlerinin Alındıgını Söylüyorlar, Ücret Gönderiyoruz Fakat Ücret Ulaşmadı Diye, Domaini Vermiyorlar Gibi Sorunlar Var, Benimde Hesabım Kapatıldı , Mail Attım Okadar Cevap Gelmedi, İlla Aramakmı Lazım, Yani Nedir Bu Rezillik , Niye Böyle Yapıyorlar, Herkes Onlara Güveniyordu , Güvencimizi 1 Anda Yıktılar ..