• 23-09-2009, 15:19:19
    #1
    Arkadaşlar bu ay sonunda Smile'a geçmeyi düşünüyorum.
    smile adsl beklediğinden çok fazlası
    Yukarıdaki pakete.

    Smile kullanan bir arkadaşım evine gelen sözleşmeyi imzalamadan yollamış. Arayıp sormuşlar neden diye? Onlarda sözleşmesiz kullanmak istiyoruz başka sağlayıcıya geçeriz kabul etmezseniz tarzında birşey söylemişler.

    Böyle birşey mümkün mü ? Eve sözleşme geldiğinde kabul edelim mi napalım arkadaşlar fikirlerini yazarsa iyi olur. Bir de bu 12 aylık kampanyayı öneren var mı?
  • 23-09-2009, 15:22:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    O arkadaş benim bana inanmadı birde konu açmış başka bu şekilde kullanan vardır heralde?
  • 23-09-2009, 15:24:36
    #3
    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O arkadaş benim bana inanmadı birde konu açmış başka bu şekilde kullanan vardır heralde?

    Bakalım ya bi yazsınlar ona göre gecicem
  • 23-09-2009, 15:24:43
    #4
    smile kullanılırmı ya
  • 23-09-2009, 15:26:55
    #5
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    smile kullanılırmı ya
    Neden ?
  • 23-09-2009, 15:27:34
    #6
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden ?
    Hiç iyi diyen görmedim, birisi çıkıp iyi desin yav
  • 23-09-2009, 15:28:46
    #7
    bende bu paketten kullanıyorum. yaklaşık 4-5 ay oldu. hiç bir sorunum yok. memnunum.. fiyat acısından diğerlerine göre daha ucuz görünüyor. bi sorun cıkacağınıda sanmıyorum.
    ayrıca teknik destek bölümü de cok iyi ilgileniyor. bir kere net kopması sorunu yaşıyordum sadece bir kere mail attim aynı gün içinde 5 kere aramışlardı.
  • 23-09-2009, 15:28:49
    #8
    Ben sözleşmeyi hiç göndermedim ) Aramadılarda
  • 23-09-2009, 15:32:34
    #9
    pesimizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bu paketten kullanıyorum. yaklaşık 4-5 ay oldu. hiç bir sorunum yok. memnunum.. fiyat acısından diğerlerine göre daha ucuz görünüyor. bi sorun cıkacağınıda sanmıyorum.
    ayrıca teknik destek bölümü de cok iyi ilgileniyor. bir kere net kopması sorunu yaşıyordum sadece bir kere mail attim aynı gün içinde 5 kere aramışlardı.
    Teşekkürler birşeyler yazdıgın için
    ozanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sözleşmeyi hiç göndermedim ) Aramadılarda
    Bende böyle yapmayı planlıyorum