Arkadaşlar bu ay sonunda Smile'a geçmeyi düşünüyorum.
smile adsl beklediğinden çok fazlası
Yukarıdaki pakete.
Smile kullanan bir arkadaşım evine gelen sözleşmeyi imzalamadan yollamış. Arayıp sormuşlar neden diye? Onlarda sözleşmesiz kullanmak istiyoruz başka sağlayıcıya geçeriz kabul etmezseniz tarzında birşey söylemişler.
Böyle birşey mümkün mü ? Eve sözleşme geldiğinde kabul edelim mi napalım arkadaşlar fikirlerini yazarsa iyi olur. Bir de bu 12 aylık kampanyayı öneren var mı?